Politica de Retur

Clientul se poate retrage din contract și este îndreptățit să primească întreaga contravaloare pentru produsele plătite, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, în termen de 14 zile de la data la care Clientul a intrat în posesia fizică a produsului comandat.

Înainte de expirarea perioadei de retragere din contract, Clientul informează Hi-Fi Expert despre decizia sa de retragere din contract. În acest scop, Clientul poate alege una dintre următoarele variante:

  1. de a folosi formularul de retur din site-ul
    www.hifiexpert.ro
    sau de a trimite un email cu subiectul Cerere retur la
    info@hifiexpert.ro;
  2. de a face o declarație neechivocă în care își exprimă decizia de retragere din contract.

Model de formular de retragere din contract, în conformitate cu dispozițiile Ordonanței de Urgență nr. 34/2014:

„Către: Hi-Fi Expert
Adresa: București, str. Ion Câmpineanu, Nr. 20, sector 1
Telefon: 0723 674 283 / 0758 818 181

Vă informez/vă informăm prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse:
Comandate la data (___) / primite la data (___)

Numele Clientului: _______________________
Adresa Clientului: _______________________
Semnătura Clientului (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie): _____________
Data: _____________

În cazul exercitării dreptului de retragere, returnarea produsului se va putea efectua, după parcurgerea etapei inițiale de informare asupra returului (punctul 2), fie prin predare personală la showroom-ul Hi-Fi Expert (Bulevardul Eroii Sanitari, nr. 89, București), fie prin servicii de curierat.
Costurile aferente transportului vor fi, conform legii, în sarcina Clientului.
Clientul care a notificat Hi-Fi Expert are responsabilitatea de a se asigura că produsul va fi returnat în maximum 14 zile de la notificare.
În caz contrar, Hi-Fi Expert poate considera cererea nefondată sau invalidă și poate refuza returul.

Produsul returnat trebuie să fie predat în aceeași stare în care a fost livrat, cu toate accesoriile, în ambalajul original, etichetele și documentele originale care l-au însoțit. Clientul este direct responsabil pentru diminuarea valorii produsului returnat, rezultată din manipularea acestuia diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produsului.

Clientul Hi-Fi Expert nu va putea să returneze produsele achiziționate și/sau nu va putea pretinde daune-interese/despăgubiri, în următoarele situații:

  1. Produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat, inclusiv fără documentele care l-au însoțit și toate componentele acestuia.
  2. În cazul în care au fost comandate și livrate produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Client (de exemplu, căștile intraauriculare).
  3. În cazul în care au fost comandate și livrate produse care, după livrare, sunt, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente (ex.: consumabile: cabluri tăiate la dimensiune, cartușe de imprimantă, filtre).
  4. În cazul în care au fost comandate produse personalizate sau aduse pe comenzi speciale.

Dacă Clientul a comandat mai multe bucăți dintr-un produs, se acceptă retur doar pentru un produs desigilat. Restul produselor trebuie să fie sigilate, cu ambalajul intact.

În cazul retragerii din contract, Hi-Fi Expert rambursează sumele plătite de Client în termen de 14 zile de la primirea notificării de retragere, conform condițiilor din art. 2.

Dacă se constată apariția unor elemente care diminuează valoarea produsului returnat, Hi-Fi Expert va notifica Clientul în acest sens. Rambursarea sumei se va face doar după verificarea produsului returnat, reținând, dacă este cazul, suma aferentă diminuării valorii (de exemplu, în cazul în care se constată zgârieturi).

În cazul produselor achiziționate în sistem de rate bancare cu sau fără dobândă, returnarea sumelor nu se va efectua în numerar sau prin transfer bancar. În astfel de situații, se formulează o cerere scrisă adresată băncii creditoare, care, după verificarea condițiilor legale de returnare, va putea anula tranzacția inițială.

Politica de retur de mai sus se aplică produselor achiziționate din magazinul online
www.hifiexpert.ro și doar în cazul persoanelor fizice, nu și al persoanelor juridice.

Hi-Fi Expert își rezervă dreptul de a refuza colaborarea cu consumatorii care abuzează de dreptul de retur.
Notificarea acestora se va face anterior impunerii restricțiilor privind vânzarea de produse sau servicii.